تداوم طرح شنبه های کتاب در بستر فضای مجازی 

تداوم طرح شنبه های کتاب در بستر فضای مجازی 

تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
فرحناز جوکار گفت: یکی از برنامه های فرهنگی کانون ام ابیها، تداوم طرح شنبه های کتاب است که با توجه به شرایط کرونایی این طرح در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

«فرحناز جوکار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های فرهنگی کانون ام ابیها با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تداوم طرح شنبه های کتاب است که با توجه به شرایط کرونایی این طرح در بستر فضای مجازی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت افزود: در راستای اجرای این طرح، تاکنون کتاب های مفید و ارزشمندی ویژه گروه سنی مختلف به صورت حضوری و یا مجازی معرفی شده است.


وی بیان کرد: یکی از کتاب هایی که امروز قصد داریم معرفی کنیم، کتاب رازهای نماز نوشته جوادی آملی است که در قالب کلیپ ۶۰ ثانیه ای معرفی شده و همچنین عکس نوشت هایی با مضمون آشنایی جوانان با این کتاب در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود.


جوکار یادآور شد: برپایی مراسم لیالی قدر از برنامه هایی بود که به همت بچه های مسجدی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت ادامه داد: در راستای اجرای این مراسم معنوی بچه ها فضای باز مسجد را برای حضور مردم مهیا کرده تا مومنین با خاطری آسوده در این مراسم حضور یابند.


وی ابراز کرد: مشارکت در فضاسازی حیاط مسجد برای اقامه نماز عید فطر یکی از برنامه های کانون بود که به کمک بچه های مسجدی این فریضه الهی با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت امام جماعت مسجد برگزار شد.


جوکار اضافه کرد: یکی از برنامه های این روزهای کانون ام ابیها، تجلیل از فعالان مسجدی بود که طی مراسمی هم زمان با عید سعید فطر از آنها تجلیل شد.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای بهرامی جیرفت اظهار کرد: در این مراسم با اهدای لوح سپاس از امام جماعت مسجد، خادم، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران و نیز از ۲ معلم ساکن محله مسجد تجلیل شد.


وی تاکید کرد: هدف، تکریم و تجلیل از این بزرگواران به دلیل مشارکت در فعالیت های مسجد و همچنین الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان بود.


جوکار در خاتمه عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی و حفظ و نیز اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از برنامه های پیش روی کانون است.
 

پایان پیام/ 586